Bestellen en Bezorgen


Hoe wordt u bestelling bezorgd?

Uw bestelling wordt via PostNL bezorgd

 


Als u een bestelling doet voor 12:00 uur dan wordt deze de volgende werkdag bezorgd.

Als u voor 12:00 uur een bestelling doet en het product is op voorraad in ons magazijn, dan wordt u bestelling de volgende werkdag geleverd.

De status van de voorraad staat bij de productpagina van het artikel vermeld.

 


Wat is de levertijd van mijn order?

Na het plaatsen van uw order ontvangt u een order/factuurbevestiging per e-mail.

Zodra de zending klaar staat ontvangt u een track en tracé code, hiermee kunt u de zending volgen.

De code ontvangt u op de avond van de verzending tussen 22:00 uur en 1:00 uur.

 


Wanneer wordt uw bestelling bezorgd via PostNL?

Als u voor 12:00 uur besteld en de door u bestelde producten zijn op voorraad, dan wordt de order door PostNL de volgende werkdag geleverd.

U ontvangt een track en tracé code waarmee u de zending kunt volgen.

 


PostNL zending online volgen

Besteldag: Levering:
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag of Maandag
Zaterdag of Zondag Dinsdag

 


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Mocht u niet aanwezig zijn om uw pakket in ontvangst te nemen, dan zal PostNL een briefje in de brievenbus plaatsen met daarop een melding wat er gaat gebeuren.

Doorgaans betekent dit dat de levering de volgende dag opnieuw wordt aangeboden. Ook kan het gebeuren dat uw pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor wordt afgeleverd. Deze kunt u dan de volgende dag daar afhalen.

Op de website van PostNL heeft u de mogelijkheid om uw persoonlijke voorkeuren in te stellen.

Zo kunt u het Track & Trace nummer toevoegen aan uw account en kiezen waar het pakket wordt afgeleverd indien u niet thuis bent.

 


Mijn bestelling op een ander adres leveren

Ja, u heeft de mogelijkheid om tijdens het plaatsen van een bestelling een ander afleveradres op te geven. Zo kunt u ervoor kiezen een ander adres voor levering te gebruiken als uw factuuradres.

 


Wat moet ik doen als mijn bestelling niet in orde is?

Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan het correct afhandelen van alle bestellingen.

Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal goed gaat. Is uw product beschadigd aangekomen?

Is er per abuis het verkeerde product opgestuurd? Voor deze zaken raden wij u aan contact op te nemen met de klantenservice voor de juiste oplossing.

 


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is niet mogelijk nadat u een bestelling gedaan heeft deze te annuleren.

Als de producten op voorraad zijn wordt de order direct verwerkt en is het niet meer mogelijk om deze te annuleren.

Het is wel mogelijk zodra het artikel met de post wordt bezorgd, het artikel aan de deur te weigeren zodat de post het artikel retour neemt

Wanneer u inmiddels de bestelling heeft ontvangen kunt u altijd gebruikmaken van het herroepingsrecht.

 


Levert Sunshine Store B.V. in het buitenland?

Ja, Sunshine Store B.V. levert en bezorgt via postNL in België en Duitsland.